Dragi colegi, cadre didactice și cercetători,
Referitor la organizarea de evenimente în Facultatea de Biologie, vă transmitem mai jos mesajul primit de la Echipa Direcției Comunicare și Relații Publice:
Readucem în atenția dumneavoastră demersul pe care l-am inițiat la începutul anului trecut pentru o mai bună evidență și gestionare a fluxurilor în organizarea evenimentelor la nivelul Universității din București, concretizat în formularul disponibil aici.
Pe această cale, vă adresăm rugămintea de a ne semnala, prin completarea formularului, și prin informarea conducerii Facultății de Biologie, organizarea sau găzduirea, la nivelul facultății dvs., a oricărui tip de eveniment: conferințe, mese rotunde, workshop-uri etc. Pentru accesarea și completarea formularului este necesară utilizarea adresei de e-mail instituționale (de tipul prenume.nume@unibuc.ro).
Evenimentele pe care ni le semnalați se vor regăsi în prezentarea realizată cu acest scop la începutul fiecărei luni, în ședința Consiliului de Administrație al UB. În plus, completarea formularului ne ajută să vă oferim cele mai bune soluții în desfășurarea evenimentelor propuse de facultățile dvs.
Vă mulțumim pentru sprijin și vă asigurăm de întreaga noastră deschidere spre colaborare.